عرض سلام و صبح بخیر و این چیزا،،ایشالا امروز بتونی همچنان بترکونی و یک قدم دیگه ب رویات نزدیک بشی😍چون دیروز نبودی امروز مینویسم:من بار دیگه برات روشن میکنم ک کسی مازنی بمن یاد نمیده،،فکر میکنی تو ی محیط صنعتی انقدر باسواد هست ک بتونه اصن یاد دادن بلد باشه؟😂نگاه نکن ب خودمون فوق لیسانس مملکتیم ما اصن اخرشیم😂😂من خودم ریز میشم ببینم چی میگن،،بعد تو ذهنم ی جمله ای رو میگم هر کلمه ای رو بلد نباشم میپرسم😎ولی هرجا اشکالای منو میبینی حتمن بهم بگو مثل اون گمبه رو گفتی سارویا میگن گامبه،باعث شدی کلن من اینو بگم هربارم بهم میگن این ک سارویه،،منم میگم اتفاقن منم سارویشو ترجیح میدم😂اصن من تو مازندران خودمو متعلق ب ساری میدونم و از هواداران و متعصبین این شهرم😜خداییش حیفه تو تلاش های سخت منو تو زمینه یادگیری زبانتون دست کم بگیری😆ببین چقدر شخصیت تاثیرگزاری هستی باعث شدی ی نفر ی زبان اضافه تر یاد بگیره اصن اخرتتو اباد کردی😂😂ببین چی برات پیدا کردم بعنوان یه متخصص نظرت راجب این نوع کاشت ناخن چیه😂😂