سلام طبیب..این پیامی که در زیر میزارمو به دقت بخون..من با این کمپین دورادور در ارتباطم..اگر چنانچه خودت و هرکسی که فکر میکنی میتونه کمک کنه رو خبردار کن..بهشون بگو در صحتش تردیدی نیست و یکی از دوستانت باهاشون در ارتباطه..حتی اگه تونستی در گروه های مختلفی که عضو هستی هم نشر بده..من در چند گروهی که عضو بودم نشر دادم..از مبلغ کوچکی مثل ده هزار تومن ها هم میشه پول زیادی جمع کرد..

« بنابر اطلاع چند تن از روزنامه نگاران و انجمن حمایت از زندانیان مرکز برای نجات یک مادر 40 ساله از قصاص ، نیاز به جمع آوری 200 میلیون تومان در کمتر از سه روز آینده است. خانم "م" متهم به قتل همسر معتاد خود، که پیش از این دو فرزندش به دلیل سرطان فوت کرده اند در حال حاضر دارای یک کودک بیمار است و برای رهایی از قصاص نیازمند جمع آوری دیه به مبلغ 500 میلیون تومان بوده تا خانواده مقتول به رهایی وی رضایت دهند. در تاریخ 24 مرداد از طریق کمک های مردمی و هنرمندان و گلریزان ، مبلغ 300 میلیون تومان جمع آوری شده و باید تا پایان روز 17 شهریور 200 میلیون تومان دیگر جمع آوری شود. 
جهت دریافت کمک های خبرین و مردمی حتی با کمترین مبالغ نیاز به همت عالی هموطنان داریم. 
شماره حساب " 207-810-1020951-1 " شماره شبا " IR 280570020781001020951001 " بنام انجمن حمایت از زندانیان مرکز که مقرر شده تا پایان روز 17 هر وجه واریزی به حساب متهم "م" محسوب شود. 
اگر حضور در بانک و ارسال مبلغ از طریق شماره حساب ، برای تان سخت است می توانید مبلغ اهدایی خود را به شماره کارت 6037691783190622 بانک صادرات شهرزاد همتی – روزنامه نگار پیگیر این پرونده – ریخته تا تمام وجوه به حساب انجمن جمایت از. زندانیان مرکز منتقل شود. در هر دو صورت واریزی لطفا کپی سند واریزی یعنی عکس از رسید بانکی یا حداقل شماره پیگیری مبلغ واریزی تان را برای این شماره تلفن 09123345576 ارسال نمایید. 
. هم چنین می توانید گزارش روزنامه ایران را در مورد این موضوع در لینک زیر بخوانید
http://iran-newspaper.com/newspaper/page/6007/9/79095/0
دفعه های قبل به همت و کمک شما ، از همین رقم های اندک 10 هزار تومان تا 10 میلیون تومان ، توانستیم 300 میلیون دیه جمع کنیم ، پس حتما ان شالله به یاری خدا و همت شما ، این بار هم می توانیم.»

خبر امروز بعد از ظهر:
« به همت همه دوستان تا الان 61 میلیون و 400 هزار تومان فقط در حساب خانم همتی جمع شد و از طریق خانم همتی به حساب انجمن زندانیان ریخته شد 
ان شالله رقم بعدازظهر هم اعلام می شود 
رقم کلی مورد نیاز 200 میلیون تومان بوده است 
ممنونم اگر هم چنان حمایت و کمک و اطلاع رسانی به دوستان تان را ادامه بدهید
اون صفحه ایونت هم فقط یک نوع پنجره ست، چون ممکن بود از زدن ایونت توسط خانم همتی، حساسیت بی مورد ایجاد بشه، ترجیح این بود به همون سبک سنتی صفحات فیس بوک و تبلیغ چهره به چهره و... پول جمع بشه اصل داستان سر جاش و پول جمع میشه و به حساب انجمن حمایت از زندانیان مرکز ریخته میشه
باز چند ساعت دیگه رقم بعدی جمع شده اعلام میش در کمتر از یک روز، یک سوم پول جمع شده برای زن در آستانه قصاص 
و تا 17 شهریور یعنی دو روز و نیم وقت داریم بقیه دیه رو جور کنیم
یک دوست نوشته امروز قرار کافه با بچه ها رو کنسل کردیم و دنگ بیست تومانی ها رو ریختیم به حساب»

یادت نره ها.. جون یه انسانه..فقط تا 17 وقت داریم..من به اسدپور و خلاصه هر کی فکر میکردم فرستادم..وقت رو از دست نده :-)